Ketika Titik Mati



ketika titik mati,

aku kebingungan menuntaskan kata

padahal cerita terlanjur bosan

terus-terusan menggunakan koma



setiap saat hanya tanda kutip

mengejek ragu untuk menuntaskan

napasnya yang tersengal

sampai kutemukan beberapa huruf

tergeletak, sekarat begitu saja



bahkan mengubur titik pun tak bisa

14/11/04

aku ra patik kelingan dek kapan nulis iku, tapi nak ra salah pas iseh manggon ng ampel, boyolali. saben muleh soko yogjo, aku ngutak-tik-tuk mesin ketik anyar seng ditumbaske bapak seko om cino ng pasar ampel (kliwon). jare si om, mesin ketik e iseh apik. tapi yo ncen sampai saiki mesin tik e kui iseh yahud. tur, huruf/font e rodo bedo karo mesin tik biasane... aku rung pernah nemoni jenis font koyo kui nga kompyuter. 
puisi kui, nak ra salah, thak gawe jaman aku iseh ngamar ng nduwur toko ne ibu. kamar kui panas koyo neroko nak awan, tapi aku betah ng kono, rasane koyo sauna ... biasane aku diseneni bude ku yen tengah wengi iseh tak-tik-tuk dolanan mesin tik. bude ku kui jane keren, soale pernah ngaku dadi tuhan ... wes koyo sufi. tapi, tontonane sinetron karo inpotainment, dadi ne ra ono seng percoyo nak dewekke ki tuhan ... mosok yo tuhan nonton sinetron.